Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

A corner of your home

Nummer 18 - A corner of your home

Ik ben een rommelmie.
Enfin, dat moet ik concluderen. Volgens mijn ex-man kan bij mij geen enkel plekje in huis 'leeg' zijn.
Als ik nu bij hem langs ga, ligt er op de kasten inderdaad niets, heeft alles een eigen plaats, en is er overal Orde en Structuur.
Een groot verschil met mijn huis. :)

En al word ik er soms zelf gek van, en gooi ik me af en toe overtuigd op een groot 'opruim-en-organiseer-moment', het lijkt na een goeie week verloren moeite.

Maar ach, een huis dient om in te leven, niet ?
Bovendien hebben alle spullen hier wel een plaats. Er is een systeem. Het is gewoon flexibel ;D.

Alleen de cello, die staat altijd op dezelfde plaats. In een hoekje. Van mijn huis.

A corner of your home




Geen opmerkingen:

Een reactie posten