Pagina's

donderdag 20 maart 2014

Before / After

Nummer 20 - Before / After

In mijn boekenkast staan wel 15 boeken die ik dringend wil lezen.
Ik heb nog schilderwerk te doen in de gang, en kan dan eindelijk eens schoolmateriaal en laatste boeken een plaats geven in de nieuwe boekenkast.
Die nog in een doos zit. ;)
Mijn kleine tuintje heeft een snoeiende hand nodig en mijn terrasje ziet er na herfst en winter uit als een mosveldje ...

Hollen, hollen, achter de dingen aan. Ik moet nog dit, ik moet nog dat. En eigenlijk zou ik ook graag dit en dat. Kan een dag écht niet meer dan 24u hebben? ;)

Gelukkig is er heel af en toe eens een rustigere periode in het leven. Hoera! Tijd voor ontspanning!
Al sta ik dan weer voor moeilijke keuzes...

Zo heb ik handwerk altijd fijn gevonden. Ik deed heel wat zomers vakantiewerk bij Kreabo, en zat avonden te 'knutselen'. Toen nog niet echt hip, dat merkte ik aan de reactie van mijn jongere zus. Ach ja, ik was mijn tijd gewoon vooruit ;D

Enkele jaren terug kocht ik een Aldinaaimachine om wat retoucheerwerk te kunnen doen. Toen ik me aan creatievere uitdagingen waagde, liet het ding het afweten. Uiteraard.
Een beter exemplaar volgde en, hopla! Vertrokken !

De lijst projectjes is nog lang... De 'transformatie' van het voetbankje echter wel al een feit :

Before

After
 

 



2 opmerkingen: