Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Een eerste pas ...

Omringd zijn door ongelooflijk creatieve collega's, het zal je maar gebeuren. Leuke ontwerpen in lieve stofjes, knappe foto's, geweldige ideeën ... ik kan er niet omheen : live op school, thuis op internet. Schitterend vind ik het allemaal.

Alleen vraag ik me af : waar halen ze in godsnaam de tijd om die dingen te doen ? Wie doet hun was en plas, hun voorbereidings- en verbeterwerk ? 
Volgens mij zijn het gewoon supervrouwen. Ze pakken bovengenoemde activiteiten des levens superefficiënt aan, weten geweldig goed te combineren, te multitasken, of te delegeren. :D

Wel, één van die supervrouwen zei me gewoon te doen waar ik zin in had.
En tijd, dat maak je.
Dat krijg je vaak te horen, toch ?

Dus, vlieg ik er ook gewoon in. Zij het wat bescheidener. Niet onbelangrijk detail immers : er zijn heel veel dingen die ik leuk vind en mijn week zit al lekker vol.
Maar iets laten ? Nee, dat kan ik niet ...
Ik zie het dus wel. Wanneer ik iets post. Wat ik dan post. 

Tot dan !

1 opmerking:

  1. Ech tof dat je de stap hebt gezet. Ik ben heel benieuwd!!
    En in verband met die supervrouwen ... als ik Stijn moet geloven ben ik eerder van het delegerende type ;-)

    BeantwoordenVerwijderen