Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Someone I talked to today

Nummer 11 - Someone I talked to today

Uiteraard sprak ik met verschillende mensen vandaag. :)
Je kan natuurlijk niet telkens een foto nemen  - al is dat misschien eens iets om uit te proberen bij gelegenheid ? Een dagje door de lens van. Of zo.

Dus nam ik aan het eind van de dag een foto van de eerste persoon die ik vandaag zag. Mijn fantastische dochter, die deze ochtend eens kwam checken hoe het met me was, me een knuffel gaf en wat onnozele grapjes maakte over mama's onder dikke dekens...

3 opmerkingen:

  1. Lieve meid! Ik vind het steeds zeer ontroerend om te zien hoeveel kinderen om hun ouders kunnen geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onvoorwaardelijke liefde, he... En het is wederzijds. Maar dat weten jullie ook :)

    BeantwoordenVerwijderen