Pagina's

zondag 2 maart 2014

Fruit

Nummer 2 - Fruit

Als je dan weer naar beneden kijkt, zie je onder de luster de fruitmand. Geweldig! Daar lag foto 2 !

Moeilijk, fruit fotograferen. Het ziet er al snel wat onnozel uit.
Ik probeerde enthousiast allerlei 'poses'
De bananen leken gele, haarloze spinnenpoten die een appel en een mandarijntje leken aan te vallen...
Enorm uitvergrote haren van een gele blondine...
Een soort bizarre parasol voor het andere fruit...
Gewoon bananen in een tros...
Pfff... 

Uiteindelijk besloot ik de mandarijn te bevrijden.
Het arme ding kreeg nog wat extra kleur achteraf, en ziet er nu eerder uit als een verdwaalde, oranje komeet in de ruimte. Hm.
Er staat echter nergens dat het een realistische weergave moet zijn, toch ? ;)

 
Fruit

4 opmerkingen:

  1. Blij dat je voor een mandarien, heu, mandarijn gekozen hebt ! Zou een mooie profielfoto van mij kunnen zijn … ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe zo een buitenaardse mandarijn zou smaken.... bij jou is dat dus te vinden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, de gele bananenpootspin heeft de laatste beet, vrees ik ;D

      Verwijderen