Pagina's

woensdag 9 april 2014

Wheels

Nummer 9 - Wheels
 
Sinds ik dicht bij het centrum woon, neem ik altijd de fiets. Het was ooit wel anders. Om naar school te fietsen moest ik telkens over één of andere brug, en God, wat haatte ik dat.
Dat stoempen tegen de wind in. Pfff, je komt bezweet op je bestemming en je kapsel is om zeep. En dan zwijg ik nog over de regen ...
 
Ouder en wijzer ? Ik vind het nu helemaal niet zo erg meer. Of is dat omdat het niet meer moet ? Of omdat een auto ook niet altijd het meest efficiënte vervoersmiddel is ?
Echt tijd winnen doe je er niet mee. De helft van de tijd sta je in de file. Parkeren in een stad is niet evident, en als je niet oplet, heb je een boete aan je been.

Ik kies dus vaker voor de fiets. En ben blij dat de modellen van tegenwoordig iets comfortabeler zijn:)

Wheels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten