Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Something you don't like



Hm. Ben ik de enige die, op zoek naar iets, alleen maar vind wat ze niet zoekt ?

Er zijn best wat dingen waar ik niet van hou. Maar momenteel lijkt het lijstje of te banaal of te filosofisch.

Mijn hoofd zit de laatste tijd nogal vol.
Dan moet ik naar buiten.
Ademen.
Dus maakte ik gisteren een wandeling in de avondzon.
Water, groen, vogels, rust.

Tot een stukje 'mensengebied'. Op zich ook interessant of mooi. Tenzij het een stukje haat betreft.
Nergens goed voor ...

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad, tamelijk hard... maar misschien helpt het wel als therapie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang het maar bij woorden blijft ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je gedachten in t groot en t vet op een wagon zien op zich al een verlichting zijn, niet?

    BeantwoordenVerwijderen