Pagina's

zaterdag 27 september 2014

#100happydays - dag 3

Eigenlijk was gisteren best een happy dag. :)
De dingen liepen op rolletjes - wie had dat gedacht. En bleek ook dat een aantal mensen toch wel eens aan mij denken :D. Ik kreeg een paar lieve posts, die te maken hadden met dans; voor wie dat nog niet door had, toch wel één van de belangrijkste dingen in mijn leven.

Zo'n lief gebaar, helemaal uit het niets, zorgt voor dat streepje zon in je hart. :)
Melig ? 
Absoluut!
Moet eens mogen ;p

De week was druk. Morgenavond vertrekken de kinderen voor de week bij hun papa. Quality time dit weekend dus, tussen het werken door.

We, nu ja, zé ;) zijn weer een paar centimeters groter. Shopping dus. Blije dochter en zagende zoon, wat had je gedacht ? ;)
Ik maak het goed met sfeer in de auto ! 
Zap, zap : Studio Brussel, Q-Music, MNM, ha ! Klara ...
Mijn pogingen de dochter wat appreciatie voor het genre bij te brengen leiden vooral tot gegibber en papegaaiegeluiden. Dat het vooral leuk was ! :D

De scouts gunnen me wat me-time.
Werken dus ...
Maar er zit een vleugje geluk in rustig doorwerken met fijne muziek en weten dat we straks aan onze zaterdagavond=filmavond beginnen. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten