Pagina's

vrijdag 5 september 2014

Ik neem Afscheid van de Vakantie - deel 1.



Met deze zin vloog ik door de eerste schoolweek. Het is weer even aanpassen ... maar ik ga er voor - uiteraard. 
Dus ...

Daaaag, ...
1.           Gaan Slapen Wanneer Ik Er Zin In Heb.
Vroeg opstaan = vroeg in bed !
OK, maar de avondmens in mij vindt dat best moeilijk soms...
2.           Uitslapen.
Hallo, Mr. Wekker ! 
Al vraag ik me af waarom ik de moeite doe. Uit schrik hem niet te horen, lig ik meestal al een half uur wakker …
3.          Lekker Comfie Vakantiekleren.
Tijd voor die outfits met autoriteit !
Ach wat, waar ligt mijn jeans ? ;)
4.           Rustig Ontbijten.
Op tijd op school zijn vraagt een efficiënte timing !
-     10 min. ‘Sta op, Isabelle’
-     10 min. ‘maak het lijf wakker yoga’
-     15 min badkamer
-     15 minuten ontbijt + krant
-     10 minuten tanden poetsen, schoenen, jas en boekentas zoeken.
-     5 minuten marge ...
Komt goed ! :D
5.          Rust Om Me Heen.
Welkom in de leraarskamer, een veel te kleine ruimte met veel te veel decibels.
6.          Rust In Mijn Hoofd.
Focussen nu. Die bende jeugd voor mijn neus verwacht dat ik hen boei, motiveer en iets leer. Ongeveer 50 minuten lang. Help ? :o)
Schrap zetten en gewoon gaan, Isabelle ! Zoals altijd. 
7.           Vrije Tijd.
Lessen plannen, voorbereiden, agenda's invullen, toetsen opstellen, verbeteren, ...
Ach ... wat 's avonds niet kan, doen we gewoon in het weekend. Gelukkig maar !

Hey, hallo daar, Werkmodus ! ;D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten