Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Ik neem Afscheid van de vakantie - deel 2

Ok, we zijn alweer een tijdje aan het werk.
Wie maalt er nu nog om vakantiefoto's ? 
Ik :)
Ik kijk graag terug. Een beetje nostalgie, zo nu en dan. Genieten van de herinnering. En hoe langer geleden, hoe mooier ! :D
Mijn vakantie dus.
In 21 foto's.

Het einde van een schooljaar.

30 juni. Een beetje onnozelheid met de afzwaaiers van dit jaar. Het mag wel  ;o)

Memorial Vandewiele in Gistel. 

Mijn zoon tennist. Dat zei ik al eens, geloof ik ;o).
In Gistel speelde hij met de andere besten, een hele week. Kreeg een aantal keer op zijn doos, liet teleurgestelde tranen, maar ging door. Mijn vechter.
Zei ik al dat ik trots ben ? ;D

Carry-Le-Rouet


Mijn eerste Intersocwerkvakantie. 10 dagen Carry-le-Rouet, zo'n domein met plekjes uit een droom. Net wat ik nodig had.

Ons gewéldig team ! De nationale feestdag werd uitgebreid gevierd. Moet er nog zwart-geel-rood zijn ?


De dochter was ook mee. Niet om te werken, maar om te genieten. En dat deed ze.  
Hoewel, genieten ? In ijskoud water ? :o)
 
 
Veel vrije tijd was er niet. Een moment hier en daar, gewoon, in de heerlijk warme zon, luisteren naar het gesprek tussen strand en zee.

 Nieuwpoort
Aan zee. Eindelijk vakantie voor Arne. Even afkicken ... ;o)
 
Een duik in het water ...
 
Een bouwproject...
 
Neen, deze stonden er al ;D
 

 
Stockholm

Wat een stad !
Mijn reisvriendin verloor er haar hart en keert elk jaar terug. Ik snap waarom. Geen wolkenkrabbers, massa's volk en druk verkeer.
Vooral water, rust en Scandinavisch schoon :).
Ik zou er kunnen aarden.


"Warme functionaliteit". Onze definitie van "typisch Zweeds".
Het zit daar gewoon allemaal vriendelijk goed in elkaar.

Al moet je soms wel eens doorzetten. Dat ticket voor de toren van het Stadhuset ?
Derde keer, goeie keer ! Eindelijk één van 35 die naar boven mocht! 
In alle rust, voor een geweldig uitzicht !



Water, rust en Scandinavisch schoon dus.
Zalig genieten in de zon, aan de Baltische Zee. Die natuur ... Ik haalde mijn hart op.  


De laatste avond. Picknicken bij zonsondergang. En dat het lekker  was ! En gezellig !



Scoutskamp in Zutendaal.

Intussen beleefde de dochter spannende tijden op scoutskamp. Haar eerste tentenkamp, en vrijwel direct op de vlucht voor regen.
Evacuatie met politie en brandweer, frietjes en veldbedden in de plaatselijke voetbalclub...
Avontuur !

Blotevoetenpad

Als je dan toch naar Zutendaal moet, dan doe je daar beter ook iets leuks. We probeerden het blotevoetenpad uit. Supertof ! De vuile voeten, die horen erbij :) ...

Loes
Ik heb weer een kat. En ben blij.

Katuit

Rood en wit in de straten, sfeer !
Met Katuit is de vakantie echt voorbij, maar een betere afsluiter is er niet ;).
En dat een echte Dendermondenaar zijn reuzen 'binnen zet', dat hebben ze kilometers ver gehoord ! ;D
Tot volgend jaar !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten