Pagina's

maandag 6 oktober 2014

#100happydays - dag 12

Ik eindig de dag met een boek.
Sommige kan je moeilijk opzij leggen. Slecht voor de nachtrust, maar goed.
Met deze had ik het moeilijk. Super grappig.


Ok, niet echt lectuur voor mijn leeftijd, maar daar heb ik een verklaring voor. Ik begeleid groep 4 van de Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen.
Een héérlijk excuus om weer jeugdboeken te mogen lezen. En sommige zijn zooo leuk !  'Mijn week met Tess' leest als een trein :) Een pluim !


En verder ... een werkdag als vele andere. Af en toe een glimlach of een lach tussendoor :
  • bij het luide 'Love is an open door' in de les van de collega.
  • bij een knotsgekke vertaling van het woord 'un évier' op de woordenschattoets.
  • bij het plotse geschater van mijn kinderen bij een grap op TV.
  • bij het onnozele gespring van de kat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten