Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

#100happydays - dag 17

Vriendinnen :)

Ik geloofde vroeger in de 'boezemvriendin'. Je weet wel, die ene vriendin waar je alles aan kwijt kan, die je door dik en dun steunt en je nooit laat vallen ?

Ik heb veel boezemvriendinnen gehad. Jammer genoeg verwaterde met sommigen het contact en soms ook de vriendschap. Afstand, andere keuzes in het leven ... Je weet hoe het gaat. 

Maar niet altijd :)
Eén van mijn liefste vriendinnen woont intussen in het Brusselse. We zien elkaar misschien twee of drie keer per jaar, maar die warme draad is zo weer opgepikt. Onmiddellijk, na de 'hallo' en de knuffel. Geweldig gevoel ! 

Gelukkig hoef ik daarvoor niet telkens naar Brussel. :)
Ik heb de ongelooflijke chance op mijn werk omringd te zijn door hele fijne mensen. En een aantal keitoffe madammen mag ik vriendinnen noemen. 
En ik prijs me gelukkig : het zijn er van het soort waar ik alles aan kwijt kan, die me door dik en dun steunen en die me nooit zullen laten vallen. Dat heb ik de voorbije moeilijke jaren wel gemerkt.

Een datum vinden waarop we allemaal vrij zijn, is niet simpel. Soms lukt het, soms niet. Vanavond zijn we met 6, nummer 7 in onze gedachten.
Wat vieren we ? 
Mijn verjaardag, een maand geleden. 
En de vriendschap. 
En al dat leuks dat komt.

Merci, lieve sissen, dikke bees en santé !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten