Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

#100happydays - dag 30

Gisteren vond ik ineens mijn energie terug. 's Avond reed ik mijn vermoeide zelf toch naar de dansles.
Hoe kon ik vergeten dat dansen me altijd weer moed geeft ? Twee uur later voelde ik me helemaal anders. :)

En vandaag begon gewoon al leuk.
De kat lag te wachten tot ik wakker werd en kwam me purrend knuffelen.
De zoon zocht een plaatsje op de yogamat en deed even mee. Toch niet zijn ding, uiteindelijk, besloot hij. ;)

Nog meer 'geluk' nadien.
De les in mijn 'lastige' klas verliep gezellig vlot.
De stagiaire had iets geleerd uit alle opmerkingen en gaf een goeie les. Fijn :).
The Big Draw kleurde onze middagpauze geheel zen. De leraarskamer was nog nooit zo stil. ;D
En om 3 uur ging ik mijn nichtje halen. Ze was superenthousiast mij te zien. Zo tof ! Een lekker gekke wandeling naar huis, een spelletje met de ijskastmagneetjes en dansen met de roze pony...

Als de volgende dagen zo mogen zijn, dan ziet het er allemaal best ok uit :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten