Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

#100happydays - dag 7

Een cadeautje voor mezelf.


Mijn verjaardagscadeau voor mezelf viel iets duurder uit dan gepland en ik neem me voor stevig te sparen de komende maanden.
Dit is er eentje om het af te leren ;o). 
Ik hou van haar 'knal-hier-staat-het-stijl' en vond haar debuut al geweldig. Hoop deze ook :) 

Maakten me ook blij vandaag : 
mooie herfstkleuren, een groep enthousiaste jonge mensen, een onverwachte avond voor mezelf en een uitwaaiwandeling. 



3 opmerkingen:

  1. Oh! Die wil ik ook wel eens lezen! Was helemaal gegrepen door haar hemels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijgen we dan ook eens een mooie foto van dat verjaardagcadeau? Want kan me voorstellen dat dat jou zeker happy momenten gaat bezorgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bezorg hem als hij uit is :)
    En mijn verjaardagscadeau zal hier zeker eens passeren ;D !

    BeantwoordenVerwijderen