Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

#100happydays - dag 8


Grijze haren gespot, tijd voor kleur dus (ssst, niet doorvertellen ;) !).
Ik hou niet echt van kappers (sorry ...). Meestal snappen ze niet wat ik wil (of communiceer ik dat slecht), en staat het huilen me nader dan het lachen als ik thuis kom...
En toch vind ik er wél elke keer een beetje 'geluk' : aan het eind van de wasbeurt, de heerlijke 'hoofdhuidmassage'. 
Zaaalig. 
En hoewel veel te kort vergeet ik dan gewoon het feit dat ik een half uur dwaas te kijk zat met een drollige verfkop, en ongemakkelijk achterover hang in de wasbak. :)

Andere fijnigheden vandaag : 
Een rustige ochtend, zonder haasten en stressen.
Een mooi dank-je-wel-mailtje van een oud-leerlinge.
Warme knuffels en wat peptalk van twee lieve vriendinnen. 
Aangenaam frisse rit naar huis met de fiets.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten