Pagina's

zondag 2 november 2014

#100happydays - dag 39

Gisteren trok volgende titel mijn aandacht: How to be happy in the morning21 Tips voor je beste dag ooit. Toeval ? 
Ik ben niet echt een ochtendmens. Mijn ochtendkop heeft in het verleden best voor hilariteit gezorgd. 
Bij tip 3 : 10 minuten boosting happiness yoga. Alright ! 

10 minuten later waren we wakker, mijn lijf en ik. Hoera !
Moest ook wel. Ze vloog erin, het vrouwmens, met (lichtjes) overhappy gekwetter. Jeej ! 
Ik weet nu niet of ik dat elke dag aankan ;)

Lag het aan de boost, geen idee, maar mijn dag was ok.
Ik maakte mijn grootouders blij met een bezoekje. Reed naar huis met een omweg. Genoot van mooie herfstkleuren tegen een zalige lucht. 
En moest onnozel glimlachen bij een nieuw 'kunstwerk' in het park.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten