Pagina's

donderdag 6 november 2014

#100happydays - dag 43

Ik hou wel van die boosting happiness morning yoga. Na 10 minuten voel ik me klaar voor wat komt. :)

Vandaag was een bezige dag. Heel ok :) Ik ben graag bezig.
Minder tijd voor immens verdriet.

En ik mag blij zijn vandaag, want, hoera,
  • mijn lessen verliepen ok.
  • het 'gordijnroede-ophangmoment' met mijn ouders ging vlot
  • het 'klein' vochtprobleempje op de kamer van Arne is nu in een nieuwe fase
  • ik reed in een auto met 'bipsverwarmende' zetel en andere snufjes
  • ik kreeg soep en een badkraan van de sint ;)
  • ik kreeg ook nog lekkere pompoen, helemaal in handige blokjes gesneden
  • ik maakte daar een lekker gerecht mee
  • ik maakte mijn dochter blij met een woordenboek ;)
  • en ik voerde een knotsgek gesprek met Loes :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten