Pagina's

vrijdag 7 november 2014

#100happydays - dag 44

Het lijkt me soms banaal mijn kleine momentjes geluk hier op te sommen. 

Wie  geeft erom te weten dat ik vandaag heel tevreden was toen ik thuis kwam en zag dat mijn ouders de nieuwe gordijnroeden opgehangen hadden en het er goed uit ziet ?
Of dat ik deze ochtend met een cool nummer in mijn oren naar school fietste en daar goed gehumeurd van werd ?
Dat ik voelde dat mijn 'lastigere' klas en ik stilaan een manier vinden om met elkaar om te gaan en ik dat geweldig vind ?
Dat het enthousiasme van een collega voor een van mijn ideeën me heel veel deugd deed ?
Dat ik het mooi vind dat er op onze school ruimte en gelegenheid is om stil te staan bij verlies en verdriet ?


Ik had vandaag heel wat kleine dingen om tevreden over te zijn. Goed voor mij :)

Niemand zit op mijn lijstjes te wachten.
Maar wie weet staat iemand nu ook stil bij vandaag.
Om iets moois te vinden.
En tevreden te zijn...

2 opmerkingen:

  1. :-) Ook al was ik er niet in de viering, of in je moeilijke klas, laat staat op je fiets met het leuke melodietje in je oren, ook ik sta dikwijls stil bij de aangename of ontroerende dingen des levens. Ook ik heb genoten van die kleine dingen... en ik ben blij te horen dat jij dat ook hebt . Liefs Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat is helemaal wederzijds, Annelies :)
    Dank je wel x

    BeantwoordenVerwijderen