Pagina's

dinsdag 11 november 2014

#100happydays - dag 48

11 november, bezoek van de Sint.
Hoera!
Ik vind het nog steeds geweldig. :D

Dus sinds mijn kinderen allebei al een tijdje weten hoe de vork in de steel zit, doen we gewoon lekker alsof. 
Nu ja, de nuchtere dochter vond het schoen zetten deze keer niet nodig - je bent 12 of je bent het niet ;) - maar de zoon ging zoals elk jaar enthousiast op zoek naar lekkers voor Sint, Piet en paard.

Mee opstaan om hun enthousiaste blikken te zien, doe ik al een paar jaar niet meer - vééél te vroeg ;).
Gewoon, tevreden zoon en dochter in mijn living dus, deze ochtend. 
Fijn, je kinderen blij zien.
Leuk, cadeautjes geven.

En stiekem droom ik dat er op een 11 novemberochtend ook voor mij eens iets ligt.
Zou de max zijn :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten