Pagina's

dinsdag 25 november 2014

#100happydays - dag 62

Het geluk van de dag begint vaak met iets kleins, vind ik.
Deze ochtend word ik wakker in lekkere, flanellen warmte. Zalig :).

Ochtendyoga. De zoon stuikt binnen en schiet in de lach. Ik sta in Krijger. Na de Kameel, de Koe. Die vindt hij erover. Gelach en gebabbel tegen Loes: "Heb jij gekke mama al bezig gezien ? "
Hm. Juist. Wie heeft het intussen al 5 minuten tegen de kat ? ;)

Ik probeer het uur voor ik naar school moet nuttig te besteden. En vergeet hoe laat het is. Spurtje om op tijd te zijn. Longen vol frisse lucht. Energy boost.

En dan geef ik les aan leerlingen die er zin in hebben. Fijn ! Of ligt het aan mijn energie ?

De namiddag is crossen en stressen om overal op tijd te zijn, maar ik ben blij met mijn dag.
Ik eindig full power met de combatles. Stevig. Woeaargh, de laatste energie! 
Ze zullen het morgen voelen.
En ik ook :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten