Pagina's

vrijdag 28 november 2014

#100happydays - dag 65

Pfff. Opstaan met chaos in het hoofd en het gevoel achter alles aan te zullen gaan hollen. Aaargh ...
"Maar mama, je dag is nog niet begonnen en je hebt al stress? "
"Ik weet het, schat, het is erg."
"Wacht, ik heb een complimentje voor jou dan."
Ik glimlach. Fijn. Een compliment en een zoon met het hart op de juiste plaats.

Het blijft druk in mijn hoofd. Een gevecht met to-do-dingen. 
"Blijven ademen, mevrouw."  
Ik probeer :)

De werkweek krijgt een feestelijke afsluiter. Een 'geïntegreerde' drink, op het voorzichtig concreet begin van onze nieuwe school.
Babbeltjes links en rechts. Het komt wel goed, met die nieuwe collega's ;D

Ik eindig de dag in de zetel. Met mijn kinderen. Een warm 'nu-moment'. Ik wens het iedereen toe. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten