Pagina's

zondag 30 november 2014

#100happydays - dag 67

Bijna 20 jaar geleden studeerden 3 vrienden en ik een jaartje aan de universiteit van Bologna. We woonden er met 5 in een appartement: Wendy, Koen, Ellen, Alessandro en ik. Een geweldig jaar :).
Tijd voor een reünie. 

We zouden het vaker moeten doen. Het was fijn weer samen te zijn en de namiddag was veel te kort. Amper herinneringen kunnen ophalen met al dat gebabbel :).
Thuis ging ik op zoek naar mijn fotoalbums en vond deze tekening:  

"La Pazza Famiglia" - De Gekke Familie

Best grappig, die karikaturen. 
Ik was de kleinste, met lang wild haar en wijde kleren aan. Er is intussen misschien al wel wat veranderd. ;)

Afscheid-van-de-kinderen-dag.
Ik heb een hekel aan files, maar vond het schuiven tussen terugkerende voetbalsupporters niet zo erg vandaag. We zongen luid mee met de radio en speelden nummerplaatspelletjes.
Ik tel af naar volgende zondag ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten