Pagina's

dinsdag 9 december 2014

#100happydays - dag 76

Op dagen als deze vindt een mens voldoening in efficiënt bezig zijn. Rust en een glimlach bij kleine, onnozele dingen.

Toezicht bij het examen. Noodzakelijk. En ook wel doodsaai... Maar mijn breiwerk vordert. Hoera !

Telefoongesprek in het Italiaans. Om een collega te helpen. Fijn, die heerlijke taal weer eens boven te halen. Mét compliment van de Italiaanse dame aan de andere kant. Sorrido. Al wéét ik dat ze dat al zeggen na je Buon giorno, signora! :) 

Lectuur in een wachtzaal. De Flair : "Nele laat protten in haar slaap". Dat weet ik dan ook weer ;).

Studeren met de dochter. Examen Frans. Opvraagmoment in de zetel. We vrolijken de boel wat op. Mijn puber doet vooral haar best niet te veel te lachen. ;)
Duimen dat ze het goed doet morgen.

En tussendoor muziek. Ik worstel met Mozart en de coördinatie linkerhand/rechterarm. En geniet nadien van mannen die het heel wat beter kunnen. :) (klik vooral verder ;) )

Aan het eind van de avond kijk ik opzij, en zie ik mijn onnozele kat. Als een echte. Voor de TV.

Ik neem mijn boek en een glas wijn en zet me er bij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten