Pagina's

woensdag 17 december 2014

#100happydays - dag 84

Een vrije dag.
Beetje uitslapen en dan tijd voor allerleitjes.
Ik begin met de afwas. Bleek even geleden ;) 
Ik sorteer examens. Ruim op.
Orde in mijn huis. Meer orde in mijn hoofd.

Afspraak bij de kapper. Best tof, eens gewoon zitten wachten. Een boek, een koffie, geen stress.

Met de dochter op stap. Ze slaagt erin mijn boos verdriet wat naar de achtergrond te duwen. Dank je wel, lieve schat.

Een aantal weken geen notenleer en geen tijd om te  herhalen. Serieuze oei!
Gelukkig zit ik niet alleen in dat schuitje.
We doen ons best. Zingen juist, zingen vals. Het komt wel goed. :)


Ik steek thuis een paar kaarsen aan, nestel me in de zetel met warmte en thee. Het waren lastige dagen. Ik hoop van de volgende wat meer te kunnen genieten.



2 opmerkingen: