Pagina's

woensdag 31 december 2014

#100happydays - dag 97

Ik begon de dag met een begrafenis. Mijn 'tante' Madeleine stierf onverwachts, ineens.
Ik heb het altijd een beetje moeilijk op begrafenissen. Te veel tijd om na te denken, verdriet in de lucht, en vandaag ook veel te mooie muziek. Lascia ch'io pianga, een dame zong het daar live.
'Het is net door afwezigheid dat iemand heel erg aanwezig kan zijn', zei de priester. Hoe waar.

Zin in schoolwerk had ik niet echt nadien. Dingen maken. Mezelf nuttig voelen, daar ging ik voor. Ik maakte soep, en zocht de laatste cadeautjes en creatieve inpakideeën :). Genoeg om de namiddag mee te vullen. 

Ik sloot de avond af bij een vriendin en haar broer. Lekker eten en babbels. Associatief chaotisch, zoals vooral vrouwen dat kunnen ;). Gezellig dus. En een fijn eind van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten