Pagina's

donderdag 1 januari 2015

#100happydays - dag 99

Veel te vroeg wakker.
Het zand van het zandmannetje zal de hele dag in mijn ogen zitten. Ik voel het.
Ik besluit te 'schimmelen' tot mijn uitje met de kids. 
(Vertaling: lekker lang rondlummelen in pyjama. Ik leen deze term even van een jongedame met wie ik best wat gemeen heb ;D.)

Nieuwjaarsconcert uit Wenen, dé 1 januari-traditie sinds jaren ! Ik breek even mijn eigen huisregel en kruip met ontbijt voor TV. :)
Polka's en walsen, van generaties Straussen. Serieuze overdosis, maar vandaag mag dat. Het nieuwe jaar is bij deze plechtig ingeleid.

China Light Zoo. Met de  kinderen en de ex-man richting Antwerpen. We trotseren de kou op zoek naar een plek om te eten. En bibberen onze weg verder langs het verlichte parcours in de zoo.
Mooi en sfeervol.
Zelfs één van de tijgers komt een kijkje nemen.
Op veilige afstand weliswaar.

Net als deze draak. ;D
Ik neem mijn kinderen voor een nachtje mee naar huis. Fijn. Morgen samen ontbijten. :)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten