Pagina's

zondag 14 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 4

Een fijne dag. 
Eens gewoon lekker lang uitslapen met twee is zalig. 
Het mag wel vaker, denk ik zo.

De nieuwe zoon was 's ochtends al vroeg vertrokken naar het vriendinnetje. Dolgelukkig, want bij haar mogen zijn met Valentijn had wat moeite gekost ;). 
Hij liet een fijne boodschap achter voor de vriend. 
Vader en zoon, ze hebben een mooie band.

Zoals velen hou ik niet van het commerciële gedoe rond deze dag. Maar niets doen voor je lief omdat 'je niet alleen op Valentijn moet tonen dat je iemand graag ziet' vind ik ook stom. De vriend was het daar blijkbaar mee eens. 
Cadeautjes! Tof toch ? :D

Het werk voor school is niet af. Jammer. 
Maar ik leg er me bij neer. Morgen vliegen we er weer in. 
Het kan er wel bij. 
Denk ik...

Na vele weken kon ik eindelijk weer genieten van een zondagavond met Lio. Heerlijk, dat lieve lachebekje in de armen houden.

En om de dag te eindigen kruip ik gezellig tegen de vriend aan. Met zelfgemaakte kokoskoekjes van de nieuwe zoon en het vriendinnetje. 
Veel liefde deze dag...
<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten