Pagina's

woensdag 17 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 7

Vandaag kwam ik volgende wijsheid tegen : 

"Talking about our problems is our greatest addiction. Break the habit. Talk about your joys."
Exact mijn plan ;)

In de papaweek komt de zoon nog steeds elke ochtend langs. Of het nu is om mij te zien of de scores van het spel op de iPad doet er niet echt toe. Elke ochtend rijd ik met zijn gebabbel naar school. :D

Ik genoot vandaag ook van een toffe groep jonge mensen die creatief enthousiast aan de voorbereiding van ons internationale bezoek begonnen. Ik zie die week volledig zitten !

In de namiddag met een goedgehumeurde dochter naar de oogarts. Een beetje onnozelheid om het wachten op te vrolijken: expressief voorlezen uit de magazines. Ook bij de strenge dame aan de receptie kon er een glimlachje af ;)


Nadien op zoek naar de perfecte bril. Flasback naar mijn jeugd ;)
En toen de dochter dan ook nog een outfit mocht kiezen voor het lentefeest van de broer, kon haar geluk niet meer op. 
Ze fietste tevreden terug naar de papa.
:) 

Morgen een 'rustigere' dag. 
Adempauze deze avond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten