Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

#Challenge - op zoek naar orde en structuur ;)

Op zoek naar iets nieuws vond ik deze: 30 Day Minimalist Challenge. 


Purge your home and life of excess with the 30 day minimalist challenge. #minimalism #simpleliving:

Een tijdje geleden vergeleek de dochter het huis van haar papa met een toonzaal voor meubels. Het mijne daarentegen ligt vol spullen.
Ik wist niet goed waar ze naartoe wou. 
Het bleek een compliment : een huis om in te leven is veel leuker. 

Fijn dat te horen.
Al betekent dat voor haar niet altijd hetzelfde als voor mij ... ;) 

Soms word ik echter moe van wat hier ligt en staat. Zeker wanneer het ook in mijn hoofd chaos is.
Ik vraag me dan af of ik dat allemaal wel nodig heb. En vooral, hoe ik op een slimme manier voor orde en structuur zorg.

"Het slimme organizing boek" en "Opgeruimd" staan vol goede raad
Dé tip is 'Weggooien!'. 
Hm. 
Laat dat nu nèt zijn waar ik het moeilijk mee heb...

Deze challenge geeft me telkens drie mogelijkheden: 
1. weggooien
2. weggeven 
3. verkopen.
Haalbaar, lijkt me. Woehoew! 

En ik forceer me niet. Ik doe de challenge backwards én half: om de 2 dagen gaat er iets weg. Valt het mee, dan houd ik dit nog een maand extra vol.

We zien dus wel.
Ik ben enthousiast. En begin er morgen mee :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten