Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Happy days part 2 - Dag 1 #100happydaysIsaBelle

Ik had het niet gedacht. 
Hier ben ik weer. Met 100 nieuwe dagen.
Ik herinner me mijn laatste #100happydayspostEén reeks  leek me voldoende. Het was goed geweest... 

Mijn bezorgde lief wees me gisteren op het gif dat negativiteit heet. 
En op de winterblues. 

Ik heb er last van.
Echt. 
Ik kan tegen kou, regen en wind. 
Maar dat grijs, dat werkt op mijn gemoed.

Dus dwing ik mezelf weer op zoek te gaan naar wat fijn is, elke dag. 
Ik deed het al eens. 
En het was goed.

Zodus ... : dag 1.

De zoon. Mijn kleine onnozelaar ;)
Doet me heel vaak weer glimlachen. Of schateren.
Vandaag met zijn 'mopjeslunch'.
Geweldig :D
Of al dat lachen ook goed is voor de spijsvertering merk ik later wel ...  

1 opmerking: