Pagina's

maandag 30 mei 2016

Staking 1 - #eendaginhetlevenvan

Ik staak morgen. 
En dat terwijl ik niet echt een staker ben.

Ik hou niet van de negatieve sfeer. Het land plat leggen en mensen hinderen die er niets mee te maken hebben, is niet echt sympathiek. 

Ik staakte al eens mee in het verleden. Ik was aanwezig op school maar gaf geen les. 
Het signaal van mijn ontevredenheid maakte niet veel indruk ;). De beslissing kwam er toch, met mooie argumenten en wat vage beloftes.

Ik krijg stilaan echt genoeg van allerlei beslissingen boven het hoofd. Iedereen heeft het over het belang van onze job. Tja..
Wie hem nog niet las : deze open brief aan minister Crevits vat het perfect samen.

Maar ik staak niet alleen voor mijzelf en dat pensioen. 
Ik hou niet van het steeds rechtser worden van het klimaat in dit land. En dat wil ik Brussel graag laten zien.
Ik hoop dat we met veel zijn. 
En dat het een 'rustig' signaal mag zijn.

Wordt vervolgd ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten